[TYPO3-UG Dutch] Update TYPO3

Wilfred Smit typo3 at doubleus.org
Fri Nov 3 12:52:31 CET 2006

Hallo Yoeri,

Als je SimulateStaticDocuments gebruikt en je kunt alleen op de
rootpagina komen, dan heb je waarschijnlijk de site in een subdirectory
staan. Je zult dan een .htaccess bestand moeten gebruiken (staat
standaard al in een TYPO3 installatie als _.htaccess bestand).

Zoek in dit bestand naar de regel: RewriteBase /
Wijzig dit in RewriteBase /subdir_naam/

Dan zal het waarschijnlijk wel goed gaan.

Misschien dat het andersom ook dit probleem oplevert: op de testomgeving
in een subdir en in de live omgeving niet. Dat moet je maar even
uitproberen.

Groet,

- Wilfred -

Op vrijdag 03-11-2006 om 11:27 uur [tijdzone +0100], schreef Yoeri
Conickx: