[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail subscriptions

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Nov 2 19:42:22 CET 2006

Yoeri Conickx schreef:
> Hallo iedereen.
>
> Wat is een degelijke extensie om mensen te laten inschrijven op een
> nieuwsbrief (direct mail)?
> Ik heb al geprobeerd om Email Address Subscription aan de praat te krijgen,
> maar zonder succes.
> De bevestigingsmail wordt niet verstuurd, wel naar de administrator, maar
> niet naar de persoon die zich inschrijft.
>
> Ik zit ondertussen al met een aantal 'inschrijvingen' die ik ondertussen ook
> niet meer weg krijg.
>
> Groeten.
> Yoeri.

Toch moet het een kleinigheid zijn waarom de mail niet verstuurd wordt.
Normaal is het hit and run.

Uiteraard moet je de templates een beetje aanpassen etc. Maar het is
m.i. redelijk transparant allemaal.

En wat bedoel je met inschrijvingen die je niet meer weg krijgt?
Gewoon op het prullenbakje achter de naam klikken en je bent er vanaf.
Tenzij je geen backend toegang hebt. Maar dat zal toch zeker wel?

Succes,

Daniel Doesburg