[TYPO3-UG Dutch] extra elementen onder het menu

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Wed Nov 1 16:22:58 CET 2006

Beste Leen,

TSref is een handig document als je met TypoScript aan de gang gaan.
Deze is te vinden op
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsre
f/current/. Kijk in het geval waar jij mee komt eens naar RECORDS (om
het element te tonen) en COA (om het element onder het menu te zetten).

Verder is TypoScript by example ook een handig document om TypoScript
van te leren. Dit document geeft veel voorbeelden hoe je dingen met
TypoScript moet oplossen. Deze is te vinden op
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_c
ore_tsbyex/current/.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde