[TYPO3-UG Dutch] extra elementen onder het menu

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Nov 1 16:11:18 CET 2006

Hallo,

Als ik een extra element gelijk onder het menu wil plaatsen, hoe doe ik
dat dan het best.
Mijn eerste gedachte is zet het menu in de style.content.getLeft, en dan
kan je daarna bijvoorbeeld het blokje latest news er onder plaatsen.
Ik kan ook zorgen dat ik in CSS een box maak die direct onder het menu
verschijnt en die plakken aan de styles.content.getLeft.

Maar eigenlijk denk ik dat typo3 een mogelijkheid heeft om met TS iets
te maken zodat ik iets onder het menu kan plaatsen.

iets in de geest van:
temp.menu.3 = "object"
temp.menu.3.object = "newsteaser"

Waarschijnlijk zit ik er nu helemaal naast, maar mijn vraag is deze:

Ik kan natuurlijk wel gewoon vragen "hoe kan ik de latest news onder
mijn menu plaatsen" maar dan krijg ik een kant en klare oplossing.
Ik wil eigenlijk vragen wat moet ik lezen om dit zelf op te kunnen lossen.

groeten Leen