[TYPO3-UG Dutch] geen indexed search meer na install 4.0 final

Frans Saris franssaris at gmail.com
Tue May 30 10:42:37 CEST 2006

Hoi Chris,

zo kom je natuurlijk niet verder.

Een aantal vragen die in mij op komen:
- wat zie je in de BE waar je de searchbox hebt aangemaakt/geplaatst etc.
- zie je de indexed_search extentie wel gewoon in je extentie lijst
- wat zie je in de html-bron waar je eigenlijk je zoekbox had verwacht.

gr. Frans

Op 30-5-06 heeft Chris Kievid <chris at 3rdmillennium.nl> het volgende
geschreven: