[TYPO3-UG Dutch] bug in ImageMagick 6.0

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Mon May 29 19:31:10 CEST 2006

Dag Jean-Pierre,

Ik geloof dat de aanbevolen versie van ImageMagick 4.2.7 is... en dat
GraphicsMagick eigenlijk nog warmer wordt aanbevolen door sommigen...
(GM is ook hetgeen ik zelf gebruik). Beide kun je hier vinden:
http://typo3.sunsite.dk/software/
Je begrijpt dat ik verder geen antwoord heb op je vraag maar hopelijk
heb je hier iets aan...

Patrick Scholman

PS
Probeer de volgende keer de vraag in in eigen thread te starten en niet
te reply-en op een ander zijn vraag... :-)