[TYPO3-UG Dutch] aanpassen van het mailformulier

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon May 29 06:57:17 CEST 2006

Leen schreef:
> Is het dan zo dat de stijlen in mijn eigen stylesheet de voorkeur krijgt
> over de andere?
> In dat geval kan ik toch ook voor deze ene pagina een extra stijlsheet
> opnemen alleen maar voor de eigenschappen van dit formulier?
>
> Is niet in dat geval niet zo'n probleem dan hè
>
> Bedankt

Ja, inderdaad. De stylesheets worden achtereenvolgens ingelezen. En een
latere kan een eerdere overrulen.

In dit geval is het van belang dat jouw stylesheet als laatste in de rij
staat, in de header van de pagina.

En het idee om ee stylesheet aan te leggen voor een specifieke
toepassing is helemaal zo gek nog niet.
Bovendien zijn er verschillende manieren om er voor te zorgen dat deze
dan ook alleen bij de betreffende pagina geladen wordt.
Dit kan met Typoscript en een conditie, maar er zijn ook een paar heel
leuke extensies voor.

Succes,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten