[TYPO3-UG Dutch] hoe nu verder [ newbie ]

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Fri May 26 14:59:11 CEST 2006

Leen wrote:
> Ik zie opeens wel onder het textvak in de editor het volgende.
> pad: body >> p
>
> Zou dit niet eigenlijk iets van :
> pad: body >> div id=inhoud
> moeten zijn of maak ik het nou onnodig moeilijk?

  euh, ja   je overload je hersenen op dit moment.
body > p slaagt op de paragraaf die met de rte wordt ingevoerd.
niet op je paginainhoud.

zonder je vorige mail echt gelezen te hebben, ben je niet vergeten om de
atuetemp ext te installen? of de css_styled_content etx? (als je met
verie <4 werkt)
En heb je css_styled-content ook in je main template ingegeven bij
Include static (from extensions)

Zijn zo van die zaken die je wel eens kan vergeten.

good luck
Rob