[TYPO3-UG Dutch] talenselctor

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu May 25 22:21:00 CEST 2006

'T is me gelukt! Ik heb alleen wel een onorthodoxe methode gehanteerd;

Ik heb in m'n template een de volgende code in een div gezet:

###LANG###

en in de Setup van m'n template deze code:

#talenselector
page.10 {
marks.LANG= RECORDS
marks.LANG.tables = tt_content
marks.LANG.source = 42
}

Het '###LANG###' wordt dus vervangen door content element 42, dit is de
talenselector plugin die ik op een pagina heb aangeroepen..

Zo kan je dus alle plugins of content in een template verwerken (!)
(maar dat wisten jullie waarschijnlijk al).

Thijs Hakkenberg schreef:
> Beste Lijst,
>
> Heeft er iemand al de language-selector werkend gekregen? is het een
> kwestie van
> typo3/sysext/cms/tslib/media/scripts/example_languageMenu.php in je
> template plaatsen?
> Dat naar aanleiding van
> http://typo3.org/documentation/tips-tricks/multi-language-sites-in-typo3/
>
> Is er geen nieuwe guide beschikbaar?

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas
www.ebriositas.nl

Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl

Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl

Contact:
tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com