[TYPO3-UG Dutch] Handleiding Dr Wiki

Frank frank.sonck at freebel.net
Wed May 24 21:03:47 CEST 2006

Hier nog een andere vraag van mij. Weet iemand een handleiding van Dr. Wiki
op het web staan? Of heeft iemand ervaring met die extensie? De documentatie
via de extensie zelf is meer dan summier.
Ik vraag me vooral af hoe ik er kan voor zorgen dat de naam van de auteur
van een bericht of aanpassing ervan zichtbaar wordt. In plaats van
'anonymous'.
Daarnaast vraag ik me ook af hoe je voor zo'n wiki, of bepaalde pagina's
ervan een login box kan toevoegen. Of de toegang desnoods kan verbinden aan
een algemene login.