[TYPO3-UG Dutch] FW: There are 1 records pointing to this missing or deleted record; [pages][537]

Administrator support at strijen.nl
Tue May 23 09:10:33 CEST 2006

Goedemorgen,

Ik zou graag willen weten hoe ik deze melding binnen TYPO3 opgelost
krijg.

M.vr.gr.

Leo IJzerman
Systeembeheerder gemeente Strijen
Tel. 0786748264/0651895603

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door
anderen is niet toegestaan. Indien u een elektronisch afschrift van een besluit
ontvangt, wordt ook altijd per post het officiële document aan u toegezonden.
Slechts het origineel heeft juridische status.

Gemeente Strijen