[TYPO3-UG Dutch] Images in content emelemts met templavoila

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Mon May 22 17:25:47 CEST 2006

Beste Typo3's,

Graag jullie raad, tips bij het volgende.

Ik gebruik TemplaVoila om nieuwe contentelements aan te maken. Onderdeel
daarvan is het opnemen van een foto.
Nu kan ik kiezen uit:
Image:  Waarbij TemplaVoila het volgende in de XML zet: 	10.file.maxW
= 200
Image with fixed M + H: Daar nog meer maxW, minW, maxH, minH
En bij beide wordt toegevoegd:  border="0" alt="" title=""

Nu zit ik daar allemaal niet op te wachten. Eigenlijk zou ik alleen dit
willen hebben: hspace="10" class="foto">

Graag wat suggesties.

Groet, Eef