[TYPO3-UG Dutch] page is being generated

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri May 19 21:49:38 CEST 2006

Hi Kevin,

Iets is er niet in orde in je systeem. Vooral omdat dit gebeurt op
pagina's die in de cache aanwezig zijn. Hoe goed je configuratie ook is,
ergens heeft het systeem problemen mee. Omdat de load zo laag is denk ik
dat er iets aan de hand is met de gegevensoverdracht van de
databaseserver naar je webserver. Vaak zie je hiervan niets in je
processorverwerking terug, maar is de datatraffic naar je harddisk, of
in jouw geval databaseserver, enorm.

Als ik jou was zou ik eens de hele server gaan monitoren, want hier
klopt echt iets niet, gezien de configuratie van de server die je
doorgeeft.

Ook iets om te controleren: het aantal processen op Apache (mits van
toespassing)

Patrick