[TYPO3-UG Dutch] PDF naar GIF in php

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Tue May 16 14:56:48 CEST 2006

Het moet in php, want ik wil het gebruiken in een zelf gemaakt extensie,
maar daarin gebruik ik ook gifbuilder ($image_conf["file"] = "GIFBUILDER";
$content.=$this->cObj->IMAGE($image_conf)."<br>\n"; enz.)

Maar weet iemand hoe het dan moet? :)

Groetjes,
Barbara

"Ries van Twisk" <typo3 at rvt.dds.nl> schreef in bericht