[TYPO3-UG Dutch] Xhtml probleempje

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri May 12 19:10:03 CEST 2006

Roland van Ommeren schreef:
> Beste typo3 gebruikers,
>
> 1) Alles op de site is xhtml gecodeerd behalve het menu, ik krijg
> namelijk deze foutmelding van
> wc3.org: Error /Line 134 column 749/: ID "level1" already defined.

Zoals je weet kan een id maar 1 keer op een pagina voorkomen.
Bij jou komt bij elk menu item hetzelfde id voor.
Maak er een class van en het is over!

> Ook heb weet ik niet hoe ik de style van de indexed_search extentie kan
> onderbrengen in een apart stylesheet, het is namelijk zeer vervelend dat
> deze automatisch wordt gegenereerd in de broncode,

Maak er gewoon een aparte stylesheet voor.

En in je template:
plugin.tx_indexedsearch._CSS_DEFAULT_STYLE >

> ik heb verder weing verstand van php, zoedoende de vraag of iemand mij
> verder kan helpen...?

Ik hoop dat dit helpt.

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten