[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: Safe mode probleem?

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri May 12 17:57:48 CEST 2006

Safe mode kun je alleen op pakket niveau of server niveau uitzetten.
Beide moet gedaan worden door de root user van de server (de ISP).
Echter als dat al moeizaan gaat, dan is vast het volgende probleem de
memory limit toewijzing.... Beter is om toch te kijken naar een echte T3
hoster. Er zijn er een aantal in NL voor verschillende tarieven. Ook met
versie 4.0 die ze met 1 druk op de knop installeren en testen.

Ric

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen