[TYPO3-UG Dutch] Javascript injecteren tussen </body> en </html>

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Thu May 4 11:55:42 CEST 2006

Hallo Willem,

Ik kan weinig over deze fout vinden, en helemaal niets wat suggereerd
dat de code plaatsen tussen </body> en </html> het op zou moeten lossen.
Voor zo ver als ik weet kan die in TYPO3 ook niet. Dus ik ben bang dat
ik je hier niet verder mee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet