[TYPO3-UG Dutch] kan geen ext installeren

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Wed May 3 00:13:57 CEST 2006

mmm... de eerste stap is inderdaad de tgz uploaden, maar die moet je
uitpakken op de server. En dat kan alleen via de commandline. Daar heb
je shell toegang voor nodig. Misschien kan je provider helpen met het
uitpakken?

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet B.V.
TYPO3 Development - Support - Detachering - Training
http://www.alternet.nl/