[TYPO3-UG Dutch] t3 extension repository wordt niet geupdate!

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue May 2 09:23:34 CEST 2006

Ik heb zojuist het volgende gelezen in een andere thread:

>Je moet dan nog in typo3temp het bestand extensions.xml.gz verwijderen.
>Als je dan opnieuw op update/retrieve klikt zal hij het opnieuw ophalen.

Bovenstaande gedaan en toen bleek dat ik ook nog de cache moest clearen om
bij zoeken in de extension manager de laatste versies van extensions door te
krijgen. Blijkbaar wordt dat bestand dus ook gecached of klopt dit niet als
ik dit zeg? Ik zag in ieder geval toen ik zocht in de extension manager geen
nieuwe versies en pas na cache clearen en opnieuw zoeken zag ik nieuwe
versies verschijnen van extensies.

Dit werkt nu voor mij maar dit is als je het mij vraagt super irritant!

Ik krijg dus nu nooit de nieuwste versies te zien van de diverse extensies
als ik zoek in de extension manager. Ik moet telkens bovenstaand bestand
eerst verwijderen en dan de cache clearen alvorens ik weer kan zien of er
nieuwe versies van bepaalde extensies zijn in de extension manager.

Iemand een idee hoe je er voor kunt zorgen dat je altijd de laatste
extension lijst doorkrijgt als je bijvoorbeeld zoekt naar extensions?

Groeten,
Jordan van Bergen