[TYPO3-UG Dutch] Extensie vertaalt

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Mon May 1 16:12:53 CEST 2006

Janno Schouwenburg wrote:
> Best wel janmmer eigenlijk. Ik was één van de sub-vertalers die voorheen
> online kon vertalen, maar nu ben ik ook aangewezen op het doormailen naar de
> makers. Voorheen ging ik nog wel eens kijken welke extensies nog niet 100%
> volledig vertaald waren na bv een update. Met een druk op de knop was dat
> snel te zien en aan te passen. Nu kom ik er eigenlijk pas achter tijdens het
> gebruik van een extensie en dan is het voor veel gebruikers al te laat want
> die hebben dan ook al een niet volledig vertaalde versie draaiend. Maar
> [...]
Het wordt alleen maar gemakkelijker. Heb je bijvoorbeeld al eens de
functie 'Translation handling' gezien in de Extension Manager. Zodra het
hele vertalingssysteem goed draait, kun je hier met een druk op de knop
de, bijvoorbeeld Nederlandse, vertalingen binnen halen voor alle
draaiende extensies op je server. Je hoeft niet meer de hele extensie
binnen te halen, maar alleen de locallang.xml bestanden worden geupdate.

Patrick