[TYPO3-UG Dutch] Menu met anchor tags

rian orie [meyson] rian at meyson.nl
Fri Mar 31 14:42:22 CEST 2006

Hallo mensen!

Ik heb weer een nieuw dilemma... Voorheen ben ik druk bezig geweest om de anchor tags in de content zoveel mogelijk uit het overzicht te laten verdwijnen aangezien ze voor mij absoluut geen nut hadden, ik gebruikte ze niet en m'n xhtml was meteen niet goed meer.. Nieuwe site, nieuwe vragen... Ik heb een site waarbij ik in het menu, als submenu, een lijst van de content items van die pagina wil zien die als anchor tag werken...

Ik heb tot nu toe het zover dat ik een lijst van de content items _onder_ het menu kan zetten, maar dat is op z'n zachts gezegd niet wat ik moet hebben...

Enige ideén?

Heel vriendelijk bedankt!

-Rian

De relevante TS:

temp.contentnav = CONTENT

temp.contentnav {

  table = tt_content

  select {

    pidInList = this

    orderBy = sorting

    where = colPos=0

    languageField=sys_language_uid

  }

  renderObj = TEXT

  renderObj {

    field = header

    wrap=|

    typolink.parameter.field=pid

    typolink.parameter.dataWrap=|#{field:uid}

    if.isTrue.field=header

  }

}

temp.menu = HMENU

temp.menu.1 = TMENU

temp.menu.1 {

  expAll = 0

  NO.ATagTitle.field = title

  wrap = <ul id=nav> | </ul>

  NO.wrapItemAndSub = <li> | </li>

  ACT = 1

  ACT.wrapItemAndSub = <li class="selected"> | </li>

  ACT.ATagTitle.field = title

}