[TYPO3-UG Dutch] aanpassen PHPs internal limit

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Mon Mar 27 22:50:34 CEST 2006

Wat dacht je ervan om je hostingprovider te verzoeken je upload limiet
te verhogen? Lijkt me net zo gemakkelijk, en zo netjes.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,