[TYPO3-UG Dutch] aanpassen PHPs internal limit

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Mon Mar 27 20:12:12 CEST 2006

Probeer net een extensie te instaleren, maar krijg deze melding:
"No file uploaded! Probably the file was too large for PHPs internal limit
for uploadable files.'

hoe kan ik de PHPs internal limit aanpassen. Ik heb geen toegang tot de conf
og ini php files, sta gehost bij een provider.

Moet ik dat via een .htaccess doen?, ifso heeft iemand dan de juiste code
voor mij

dank