[TYPO3-UG Dutch] Vaag gedrag van forms

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Sat Mar 25 14:31:01 CET 2006

Dag Thijs,

Had je al gezien dat naast de formulieren alle interne links in jouw website ook geopend worden in een nieuw venster? (Zie sitemap)

Je kunt dit volgens mij voorkomen door ergens in de TS Constants in je Template de 'content.pageFrameObj' leeg te maken:

content.pageFrameObj =Je kunt hem ook opzoeken met de 'Constant Editor' en wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)
Decorboo
  _____