[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_address

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Thu Mar 23 15:38:15 CET 2006

Het is me gelukt.

In ext_tables heb ik deze regels in commentaar gezet:

//t3lib_extMgm::addTCAcolumns("tt_address",$tempColumns,1);
//t3lib_extMgm::addToAllTCAtypes("tt_address","tx_bvsaddressext_firstname;;;;1-1-1,
tx_bvsaddressext_tussenvoegsel, tx_bvsaddressext_nieuwsbrief");

En in tca.php heb ik de 3 extra kolommen in $TCA['tt_address'] geplakt.
Toen nog wat geprutst met die Array('showitem' regels en nu staat het
allemaal goed.

Ik weet niet of dit de officiele manier is, maar het werkt :D

Bedankt!

"Daniel Doesburg" <typo3 at doesburg.biz> schreef in bericht
news:mailman.1.1143113752.7955.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...