[TYPO3-UG Dutch] rijen om en om kleuren

Frans Saris franssaris at gmail.com
Thu Mar 23 14:31:29 CET 2006

Dat ik een rij een andere kleur kan geven door dit in het stylesheet aan te
geven begrijp ik.
Maar zoals ik al had geschreven gebruik ik templavoila en nu wil ik er voor
zorgen dat de rijen uit een template element automatisch om en om een andere
class krijgen toegewezen.

Dan krijg je dus bijv. tr-even en tr-odd.

maar nu zoek ik dus een manier om in TypoScript een index op te vragen of
een tellertje mee te laten lopen zodat het template kan bepalen welke class
hij dient toe te wijzen.

Dus het feit dat ik css kan gebruiken om uiteindelijk een kleur toe te
kennen begrijp ik, maar ben dus op zoek naar een manier om de class naam toe
te kennen aan iedere rij.

Frans

Op 15-3-06 heeft Arjen Hoekema <arjen at decorboo.nl> het volgende geschreven: