[TYPO3-UG Dutch] Typo4.0

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Wed Mar 22 12:55:52 CET 2006

Patrick Broens wrote:
> [...]
> project zo groot is en het nog even duurt voordat de uiteindelijke
> website live gaat, kon ik dit risico makkelijk nemen.
>
> Waar ik zelf niet achter sta, en zeker niet voor mensen die zich niet
> met development voor TYPO3 bezig houden, is om een website te releasen
> die gebouwd is op een Beta of RC. Teveel risico.
>
> Het is prima om een testsite te gaan draaien, of in mijn geval, een
> website waarvan de ontwikkeling nog even duurt. Maar ook hier kleven
> nadelen aan, bijvoorbeeld dat ze toch nog enkele onderdelen in de core
> van TYPO3 omgooien, waardoor bijvoorbeeld een gedeelte van je

Maar heb je niet precies hetzelfde probleem als je nu nog 3.8.1 draait.
Dan is er dus zoveel veranderd dat je alsnog je configuratie moet
aanpassen. Ikzelf draai gewoon live met beta3, en voorals nog geen echte
problemen. (er gebeuren soms wel vreemde dingen, maar die vermijdt ik
maar aan mijn onkunde ;) ) Wat ik niet doe is mijn huidige ebta3
vervangen met elke RC die nu uitkomt, om de eenvoudige reden dat ik geen
zin heb om steeds kleine aanpassen te moeten doen. Ik wacht nu af totdat
4.0 final is. (en misschien zelfs todat de eerste patch gereleased wordt)