[TYPO3-UG Dutch] news items worden meerdere keren gecached

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Wed Mar 22 12:48:42 CET 2006

Mijn tt_news records worden steeds 3 keer gecached voor indexed search.
Ook als ik 2 cache record weggooi, staan er een dag later weer gewoon 3.

Kan dit te maken hebben dat ik een zelfde news item op meerdere plekken
toon. Op main page, als 'Latest' news, bij news zelf als List', en bij
archive als 'Archive'. Deze links verwijzen wel allemaal naar de Single
News pages, en onder deze pagina staat alles dus in 3-voud gecached.

Als deze redenatie klopt, kan ik dan niet gewoon zorgen dat de paginas
waar news als 'Latest' en 'Archive' records wordt weergeven niet
gecached mag worden. En dan is de vraag hoe doe je dat?