[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe TYPO3.nl?

Peter de Regt [shark it] peter.de.regt at sharkit.nl
Tue Mar 21 16:47:47 CET 2006

Eduard,

Ik heb net cursus snellezen gehad...sla dus af en toe een woordje over.
Moet nog veel oefenen.

Je hebt gelijk vraag had betrekking op typo3.nl...maar ben nog steeds
benieuwd naar de antwoorden op mijn vraag.

Groeten,
Peter

"Eduard Renger" <eduard at renger.info> schreef in bericht
news:mailman.15379.1142954816.3122.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...