[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding na installatie

Harry xboesh at gmail.com
Tue Mar 21 16:21:08 CET 2006

In de install tool staat:
<quote>In safe mode you must ensure that all the php-scripts and upload
folders are owned by the same user.
</quote>

Maar er wordt niet aangegeven hoe je dat moet ensure'n.
... pff .. ik probeer van Joomla "af te komen", daar speelt dat probleem
safe mode ook maar daar is een patch voor gemaakt, die je eroverheen
jaagt en je bent klaar.

Ga toch maar een ticket openen bij de provider.