[TYPO3-UG Dutch] The connection has timed out

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Tue Mar 21 13:20:46 CET 2006

Hallo Chris,

Deze melding betekend meestal een van twee dingen:

De netwerk verbinding van jou en/of de server is overbelast
De server is overbelast (geheugen en/of processor)

Afhankelijk van wat je met TYPO3 doet en hoeveel bezoekers je krijgt kan
het wel zwaar zijn voor een server, maar dat zal niet het enige probleem
zijn. Als je de server zelf beheerd zou ik eens gaan kijken hoeveel
geheugen en processor kracht er gebruikt wordt. Als je de server niet
zelf beheerd zou ik contact opnemen met de partij die hem beheerd.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet