[TYPO3-UG Dutch] Juridische code mist

Kevin Renskers info at dualdot.nl
Tue Mar 21 01:32:30 CET 2006

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV wrote:
> Dat SEO verhaal is 'helaas' onzin. Verder is het bij mijn weten niet
> toegestaan om deze code te verplaatsen. Overleg maar met Sander Vogels.
>
> Ric

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het nou wel of niet waar is, maar
simpel gezegd: de baas wilde het zo. Ik zou niet weten waarom het niet
is toegestaan, dit staat nergens in de lincentie. Verder weet ik niet
wie Sander Vogels is, en zie ik eerlijk gezegd geen reden te overleggen.
Ik zal dit aan mijn collega's voorleggen, die zien dan wel verder.

Wel bedankt dat je me hier op wijst, voor hezelfde geld doen we hier
iets wat inderdaad wel fout is. Dit is gelukkig echter niet mijn
verantwoordelijkheid :)

Ik ben in ieder geval blij dat het openen van een external link in een
nieuwe pagina eindelijk werkt. En nu is het de hoogste tijd om eens mijn
bed in te kruipen.