[TYPO3-UG Dutch] indexed search en pdf

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Tue Mar 21 00:09:35 CET 2006

Rob,

Een van de dingen is dat PDF's pas geindexeerd worden als ze ergens op
een pagina gelinkt staan. Gewoon uploaden als bestand alleen is niet
voldoende.

Puntje 2 moet je toch iets meer verduidelijken. Het werkt niet is wel
heel erg onduidelijk. Eigenlijk geldt dat ook voor 1. Ik kan natuurlijk
daar het antwoord geven, een crawler indexeert je pagina's en bestanden
en plaatst deze info als platte text in een aparte tabel. Maar ik denk
dat je een ander antwoord zoekt.

Ric

--
---