[TYPO3-UG Dutch] Backend user buiten content ook users beheren?

Jacky bolikxx at hotmail.com
Mon Mar 20 23:22:23 CET 2006

Hallo allemaal,

Tot mijn spijt moet ik ontdekken dat bij de backend users de scheiding
tussen een content beheerder en een volledige admin nogal heel hard is. Het
lijkt niet mogelijk om een backend user te hebben die buiten de content,
ook andere gebruikers kan beheren om deze toegang te geven tot de content
van bepaalde pagina's?

Ik dacht dat ik een oplossing had gevonden door het gebruik van frontend
users, die dan door de extensie 'simulatebe' ook backend rechten kregen dus
ook content konden editten. Deze frontend users waren dan wel te beheren
dacht ik door een beperkte backend user. Maar ik krijg het niet voor
elkaar.

Alle opmerkingen/ideeën zijn welkom!

Vriendelijke groeten