[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Mon Mar 20 23:04:58 CET 2006

Kevin Renskers schreef:
> Okay, ik heb ondertussen ruim 35 sites gemaakt in typo3. Er zit GEEN
> target veld bij het page-type External URL. Er is NIKS uitgezet in de
> user- of pageTS.

Mmm, als ik alle probeersels meetel kom ik misschien ook wel aan 35.
Als dat een maat is mag ik je dus beslist geen noob noemen. Sorry.
Mijn gebrek is dat ik een probleem pas snap als het voor mij duidelijk is.
Maar nu jouw probleem:
Ik heb ook een screenshot
http:www.doesburg.biz/screenshot - 20-3-2006 , 22_56_14.png
gemaakt en zou in de vrede niet weten waarom jij niet hetzelfde ziet als ik.
Je zegt het niet letterlijk, maar je bent toch wel als admin ingelogd
(ja, ik durf het haast niet te vragen, maar doe het toch) en NIET lid
van een BE-group?

Groeten,

Daniel