[TYPO3-UG Dutch] Nog een fotogallery..

Bas v.d. Wiel bas at extranet.kompas-media.nl
Fri Mar 17 13:25:15 CET 2006

Hallo allemaal,
Voordat ik een hoop werk voor niets ga doen even de volgende vraag.
Onlangs heb ik een extensie ontwikkeld die een extreem simpele
fotogallery toont op basis van een gekozen directory met foto's. De
kneep hierbij zit 'm in het feit dat mijn plugin niet alleen de foto's
toont, maar er ook een watermerk naar keuze overheen kan leggen.
De extensie werkt prima voor de site waar ik 'm zelf heb
geimplementeerd. De backend-interface is alleen nog niet geschikt voor
publieke consumptie. Voordat ik er nu documentatie en een nette
interface met flexforms (en mogelijk integratie met de DAM) bij ga
maken, wil ik graag even weten of er eigenlijk wel behoefte is aan nog
een fotogallery.

Groeten,

Bas