[TYPO3-UG Dutch] Extensies tt_news en direct mail vragen

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Thu Mar 16 15:34:09 CET 2006

rian orie [meyson] schreef:
> Daniel,
>
> Ik vermoed dat het voor jou geen probleem was omdat je al wist waar deze instellingen zaten, ik kan me dus echt niet herinneren dat ik iets over excluded fields in de manual of iets in de richting daarvan heb gezien, en om eerlijk te zijn had ik geen flauw idee dat ze ook als zodanig überhaupt bestonden, RTFM again :)

Klein snapvermogen, zei ik al.
Ik ging er vanuit dat jij de velden die ze al wel konden benaderen had
"aangezet". Dus dat je wist WAAR dat moest.
Nu kan ik het alleen verklaren door te veronderstellen dat iemand anders
voor jou de rechten van de groepen heeft ingesteld.
Als je dat erbij gezegd had was het voor mij misschien wel duidelijk
geweest.

 > Enig idee wat betreft Direct Mail?

Wat je direct mail probleem betreft, kan ik je niet helpen. Deze
extensie heb ik nog nooit geinstalleerd.
Maar er zijn, naar mijn idee maar een paar plaatsen waar het eventueel kan.
In de HTML-template of in de TS-template.
Dus even kijken, zoeken en proberen.

Of wachten tot Patrick Broens hier langs komt. Want die weet alles van
dit soort zaken.

Succes,

Daniel