[TYPO3-UG Dutch] Geen content/afbeeldingen na wijziging in HTML template (TemplaVoila - Typo3 3.8.1)

Johann johann at quicknet.nl
Sat Mar 11 14:01:42 CET 2006

Dag lijst,

Zodra ik een wijziging heb aangebracht in de TemplaVoila HTML template
van mijn (voor de wijziging nog werkende) site, toont deze alleen nog
maar een blanco pagina.
In de source van de blanco pagina zie ik dat de wijziging is doorgevoerd
echter de afbeeldingen worden niet meer getoond en alles tussen de body
tags is verdwenen.

In de backend is alle content nog wel aanwezig, ik denk dat ik alle
handelingen heb uitgevoerd:

- update header parts (en save)
- update mapping (en save)
- save to existing TO/DS (en vervolgens de actuele TO/DS selecteren)
- rebuild index
- clear all cache
 etc.

Het enige dat werkt is opnieuw het hele mapping proces doorlopen, ik kan
mij niet voorstellen dat dit de bedoeling is na een kleine wijziging?

Hopelijk kent iemand een werkwijze waardoor wijzigingen in bestaand HTML
template wel doorgevoerd worden.

Groeten,

Johann