[TYPO3-UG Dutch] printbare pagina (pagetype 98)

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Mar 9 15:22:17 CET 2006

Thijs,

Waarom maak je geen gebruik van CSS om voor de media 'print' een aparte
stylesheet te maken? Je kunt je printlink dan zelfs weglaten. Een apart
paginatype om te kunnen printen is achterhaald.

Voor een goed voorbeeld moet je eens kijken op de site van de Technische
  Universiteit Eindhoven. Als je hier een 'print preview' bekijkt zie je
dat de print heel anders is dan de pagina die je ziet. Dit wordt
allemaal geregeld met een stylesheet.

Patrick Broens