[TYPO3-UG Dutch] border om flash/video object

Kees Versteef pleaser1977 at hotmail.com
Wed Mar 8 16:44:04 CET 2006

>From: Patrick Broens <patrick at patrickbroens.nl>
>To: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
>Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] border om flash/video object
>Date: Wed, 08 Mar 2006 16:04:05 +0100
>
>Kees,
>
>Voordat je verder gaat met TYPO3, of websites bouwen in het algemeen,
>kan ik je aanraden eerst CSS te leren. CSS samen met XHTML zijn
>tegenwoordig de standaard. Als je niet op de hoogte bent van deze twee
>protocollen loop je gauw tegen de lamp.
>
>Zie dit niet als kritiek, maar als aanbeveling en aanmoediging.
>
>Patrick

None taken. Ben pas begonnen en loop idd constant tegen de lamp. Maar al
doende leert men. Zo had ik had reeds 'EMBED { border: 1px solid #666666;}'
geprobeerd, maar dat gaf geen effect. Dat ijn die dingen waar ik steeds
tegena aan loop met typo3. Het zou moeten werken, maar het werkt niet. :) .
Zal eerder aan mijn skills liggen dan aan het CMS, maar het blijft soms
frustrerend. Dank iniedergeval, weet nu dat mijn css ok was.

Nu maar eens kijken wat er gebeurd als het het als css in de Setup van mijn
temlate zet.