[TYPO3-UG Dutch] breadcrumbs: krijg styling niet perfect voor eerste level

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Wed Mar 8 09:23:35 CET 2006

Dag Chris,

Als de "experts" zwijgen zal ik eens een gokje wagen...

Een paar vragen die bij mij opkomen (als ik tijd had zou ik even getest
hebben):
1. Wat is het resultaat in de broncode van die allWrap statement? Wordt
die <span> tag wel juist gesloten? Mij lijkt het dat die per onderdeel
van je optionSplit gesloten moet worden (dus tussen de |*|)
2. Ik mis het stukje typoscript waarin je de .topnav_act gebruikt...

Wellicht ligt het probleem in één van deze vragen?

MVG

Patrick Scholman