[TYPO3-UG Dutch] multimedia CE import flash swf

Kees Versteef pleaser1977 at hotmail.com
Tue Mar 7 13:51:12 CET 2006

Als ik multimedia CE aanmaak en een swf selecteer, dan heeft deze in de FE
een default setting voor de groote. Nu kan je in het 'parameters' veld de
size specificeren, kan alleen nergens vinden hoe precies.

Heb geprobeerd wat in een normale html staat te copy/pasten (dus tussen de
<object> en </object>) en het enige dat gebeurd is dat de table zich
verschaalt naar de breedte maat van mijn content tabel. De swf zelf blijft
nog in de default maatr weergegeven.

Heeft iemand voor mij wat code voor dit 'parameters' veld zodat ik mijn swf
movie kan aanpassen. Dank