[TYPO3-UG Dutch] Twee typo3 sites op één typocore en hoe moet dat nu precies met rechten

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Mon Mar 6 23:10:58 CET 2006

Beste mensen,

Ondanks veel gezoek kom ik er niet uit hoe ik de rechten op typo3files zo
moet instellen dat:
1.	Meerdere sites een eigen deel hebben en een gezamenlijke core
(ingesteld op apache:apache)
2.	Ik ook files kan uploaden met een gewone ftp-tool (die zet de files
op username:username
3.	Bestanden die ik upload met ttypo3 (in fileadmin) goed gelezen
worden (deze staan op apache:apache)

Kasper heeft het over twee users die lid zijn van elkaars groep, Maar daarna
haak ik af.

Graag wat uitleg (alhoewel ik snap dat het niet typisch typo3-vragen zijn,
maar vermoed dat er meerderen zijn die hier tegen aanlopen)

Groet, Eef