[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 User Group Dag 2006

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Mon Mar 6 14:30:52 CET 2006

Precies :)

Daarom zei ik ook al dat ik al reikhalzend naar de Developer Days uit
zou kijken....

Groeten, Mark
(die nu weer in zijn boek: "Typo3 Enterprise Content Management" duikt
om meer te gaan snappen van Typoscript)

P.S. Om je een gezicht achter de naam te geven. In jouw presentatie over
Direct Mail kwam ik met de opmerking dat in Gmail de

Patrick Broens wrote:
> He Mark,
>
> Zoals Sander tijdens zijn toespraak al meldde, is het de bedoeling om
> wat meer kleine, technischere workshops te gaan houden gedurende het
> jaar. Het is goed te horen dat je erg tevreden bent.
>
> Patrick Broens
>
> Mark Kuiphuis wrote:
--- snippet ---
> [...]
--- snippet ---