[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 User Group Dag 2006

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Mon Mar 6 12:10:48 CET 2006

Het is hier in deze discussielijst aangekondigd door Sander Vogels van
Netcreators. Het heeft lange tijd op de site www.typo3.nl gestaan (of
staat er wellicht nog steeds op) en ik neem aan (cq. ga er vanuit) dat
het straks ook wel op de nieuwe Typo3 portal gezet zal gaan worden, die
binnenkort ook live zal gaan, zoals Sander Vogels in zijn toespraak al
heeft aangegeven afgelopen zaterdag.

Groeten,

Mark