[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 User Group Dag 2006

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Mon Mar 6 11:59:06 CET 2006

Ik ben dus afgelopen zaterdag wel bij de Typo3 gebruikersdag aanwezig
geweest als deelnemer en een dergelijke ontmoeting met gelijkgezinden
geven je weer een enorme boost om verder te gaan met Typo3. Iedereen (of
bijna iedereen) erkent wel dat ontwikkelen in Typo3 een steile leercurve
kent, maar door dergelijke dagen als afgelopen zaterdag, waarin je ook
de gedrevenheid bij anderen ziet, doet je toch weer besluiten om nog
eens met een ander oog naar een bepaald probleem te kijken. Ik ben toch
nog steeds een Typo3-rookie en loop best wel tegen wat probleempjes aan
(voornamelijk op het gebied van Typoscript), maar toch ben je weer
gemotiveerd om je stukje Typoscript nog eens nader onder de loep te nemen.

Ik heb vooral de presentatie van Kasper als zeer inspirerend bevonden.
Voor mij persoonlijk had de hele dag wat technischer gemogen, maar ik
heb ook genoeg mensen die dag om me heen gehad die niet met een
technische insteek naar Typo3 kijken. Voor elk was er dus wel wat wils.....

Kortom...voor mij een zeer enerverende ervaring en ik hoop dat in de
toekomst nog maar veel van dit soort dagen gehouden...ook de Developer
Days kijk ik al reikhalzend naar uit.

Dus, organisatoren..bedankt voor dit leerzame evenement (lekker kort en
krachtig)

Mark Kuiphuis