[TYPO3-UG Dutch] Verkeerde data in julle_events

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Sun Mar 5 15:12:51 CET 2006

Hoi Rutger-Jan,

Goeie tip. Heb je hem ook al naar de extensie ontwikkelaar gestuurd?
Misschien kun je het zo aanpassen dat het via TYPOscript te configureren
is.

Een andere optie is natuurlijk om het op je server te regelen, even de
tijdzone goed zetten door de symlink op je server aan te passen naar de
juiste tijdzone. Ergens onder /etc/localtime staat een symlink dat
verwijst naar een bestandje in de /usr/share/zoneinfo directory. Daar
kun je dus een verwijzing maken naar de juiste tijdzone die voor jou geldt.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,