[TYPO3-UG Dutch] Achtergrond kleur zetten voor 'Images' Content Element

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Fri Mar 3 17:47:15 CET 2006

Dag Kees,

Wat ik meestal doe is gebruik maken van de optie 'Frame' bij een content element, dan kun je het overal toepassen waar je maar wilt en maak je het veel flexibeler. Als je gebruik maakt van CSS Styled Content kun je dan in je stylesheet de background-color van het element de gewenste kleur geven:

.csc-frame-frame1 {
    background-color: #00ff00;
}

Gebruik je geen CSS Styled Content, dan kun je het via je TS Constants doen met:

styles.content.frames {
  1.bgCol = #00ff00;
}

Met vriendelijke groet,