[TYPO3-UG Dutch] rootline/breadcrumbs wrap lukt niet

Eduard Renger eduard at renger.info
Fri Mar 3 10:19:53 CET 2006

Ik kan je helaas niet vertellen hoe je het met typoscript zou moeten
oplossen. Ik weet wel dat ik het anders heb opgelost namelijk met de
extensie julle_navpath. Daar heb ik de php code iets van gewijzigd zodat
het laatste element niet gelinkd wordt. Het bold maken van dat element is
niet zo moeilijk. Dat doe je met css. Immers alleen dat element staat niet
tussen <a></a> tags dus definieer je a tag als niet vet en de rest wel en
het is opgelost.

Als je mijn versie van jullenavpath wilt moet je maar even mailen.

gr.
Eduard