[TYPO3-UG Dutch] Link naar of id van volgende pagina

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Thu Mar 2 17:55:43 CET 2006

Ah ha, zat weer eens te moeilijk te doen ;) . Zit alleen nu nog een beetje
te stoeien met de wrap om dit te krijgen (nee, ik ben geen CSS wonder):

Links gealigned dit: (waarbij 'link vorig project titel' een hyperlink is,
en achtervoegsel normale tekst)
'link vorig project titel' << vorig project

Rechts gealigned
volgende project >> 'link volgend project'

de constant die ik nu heb geeft dit weer, en neemt de align over van mijn
content:
'link vorig project titel' | 'link volgend project'

#Constant
# Previous - Next
plugin.gsipagenav.separator = &nbsp;|&nbsp;
plugin.gsipagenav.next =
plugin.gsipagenav.prev =
plugin.gsipagenav.counter = 1
plugin.gsipagenav.next.wrap = <font face="arial" size=1 color=black> |
plugin.gsipagenav.content.wrap =
plugin.gsipagenav.prev.wrap = <font face="arial" size=1 color=black |

dank